Drømmer du om at købe en kolonihave så kontakt venligst bestyrelsen.
Da interessen for at få en have i vores haveforening er stor, har vi en venteliste, som alle handler skal foregå via. Ønsker du at blive skrevet op til en plads på ventelisten skal du møde op i vores kontortid, som falder første torsdag i hver måned i sæsonen (april-oktober, minus juli pga. sommerferie) fra kl 17.00-18.00. Her kan du blive bedt om at dokumentere, at du er bosiddende i Århus Kommune, hvilket er et krav. Desuden skal du betale det årlige ventelistegebyr på 100 kr kontant (OBS. vi lever i en tidslomme uden Mobilepay:)), og afgive kontaktinformationer, så vi kan sende salgsopstillinger til dig. Gebyret gælder for din plads på ventelisten frem til starten af næste sæson, hvor du så skal genbekræfte din interesse. Der vil blive udsendt påmindelser om dette, så alle får mulighed for at bibeholde deres plads på ventelisten!

Når du er blevet skrevet op vil alle på ventelisten blive kontaktet via mail med en salgsopstilling og en opdateret venteliste. Af salgsopstillingen vil det fremgå hvilken have der er til salg, pris og basale info om huset/haven. Desuden fremgår et tidspunkt med Åbent Hus i haven og en svarfrist, hvor du senest skal tilkendegive din interesse. Efter svarfristen vil handlen gå videre med den på ventelisten højest placerede – de øvrige vil få svar pr mail.

Mail: havenrisvangen@gmail.com

Eller ring på foreningens telefon 28 47 02 69, torsdag mellem 15-18 i sommerperioden.

Tænker du på at sælge din kolonihave, så kan du finde mere information på nedenstående links fra Kolonihaveforbundet, hvor de gældende regler for køb og salg er beskrevet.